Oltiin tänään tuolla pienessä Tammerforsin kylässä luokkaretkellä. Alotettiin minigolfilla ja jatkettiin siitä sitten kaupunkisuunnistuksella, jea.
Sain siin minigolfis oikee ennätystuloksen!; 91. Hävisin :----------DD
Sit se kaupunkisuunnistus meni vähän pepulleen ku ei me oikee löydetty mitää, hups. Mut sit ku me mentii Tampere-taloon ja mä kysyin silt yhelt äijält et paljo Isoon saliin mahtuu väkee nii se rupes tuputtaan mulle jotai esitteitä :---D
Mut sit Panu yritti pölliä sen ;<< ilkee Panu
Noo joo, sit me oltii jo iha loppusuoralla, piti vaa löytää Sonppa ja sit mä näin sen; se seiso niin tärkeenänsä siellä keskellä toria ja mä vaan kiljuin: "MÄ NÄÄÄN SEN MÄ NÄÄN SEN! SONPPA ON TUOLLA!!". Ja sit me juostiin, juostiin tosi kovaa. Ja lopulta; ME PÄÄSTIIN VAPAALLE!

Meillä tosiaan oli siinä 1,5h vapaata aikaa mutta se ympäri kaupunkia juokseminen oli vieny jo kaikki voimat nii heti mentii Mäkkiin tankkaamaan. Voi luoja mitä settiä sieläkin tuli...

Krista: "Ninja hei, tuolla vessassa on Bill Kaulitz. Alastomana"
Nina: "Joo ei kiinnosta."
Krista: "Hitto. Mikä Ninjaa kiinnostaa?"
Anni: "Japanilaiset"
Krista: "Ninja! Siel on koko japani ilman housuja!"
Nina: "Ai muka koko Japani?"
Annika: "Tai sit paavi"
Krista: "Joo, siel on paavi ilman housuja"
Nina: *katse*
Anni: "Miettikää nyt jos paavilla ei sen mekon alla ookaan housja ja sit kun se menee vessaan nii..." *reps*

Tai sit kun Krista alko salakuvaamaan ihmisiä mun kameralla eli nyt mul on hyvin kattava randomi kokoelma koneella :------------DD

Sit meiän piti mennä kierteleen kauppoihin mutta mä en oikeesti yhtää jaksanu innostuu ja ku mentii johki kälyseen Gina Tricottiin nii vittu lol teiniiiih ihQ<3324 yök. Sit me vaa mentii JC'n etee istuu ja Krista kuvaili porukkaa ja sit me mentii taas Mäkkii ku mä halusin McFlurryn :3
Sit kello oliki jo kolme ja piti mennä kattoo Pimppaa ja Sonppaa ;< siin oli joku palkintojenjako ja meiän ryhmä oli toinen (!!) pistein 43. :) Saatii karkkipussi ja sit ei vittu kun Panu tuli yrittää änkee et heeei mulleki karkkii nii sit joku randomi vaa ajo pyöräl siit ja osu Panuu päähä ei hitto mä hajosin :-----------DDD

Mut mulla oli tosi kivaa, tosin jotkut jakso valittaa ja vittuilla ja angstaa ja olla nii negatiivisii mut ei se menoo haitannu ;)<3